12 December 2011

RM95 instead of RM500 for 1 Whiteroom Photography Session at The Photolicious, Pandan Jaya [81% OFF]............to let go, anyone interested????

 Sticky entry : For new entry, pls scroll down :)

Saya ada beli kupon untuk Whiteroom Photographyy yang berharga RM 95 dengan Photolicious melalui Milkadeal seperti di link INI. Tapi saya rasa nak let go pada sesiapa yang berminat nak beli. Slot saya dah booked on 12 Dis 2011, iaitu hari Isnin, at 12 tengahari (so you all takyah pening2 kepala untuk book lagi) dan org Selangor akan ber'public holiday' sempena carry forward birthday sultan Selangor yg jatuh pada Ahad 11 Dis tu...so cun sangat la kalau sapa2 yang nak gi ambik gambar riang ria dengan family tu :)

RM95 instead of RM500 for 1 Whiteroom Photography Session at The Photolicious, Pandan Jaya [81% OFF]

What You'll Get

  • 1 Whiteroom Photography Session

  • Digital copies of photos in a CD

Highlights

  • Unlimited number of shots in high resolution
  • Props can be provided if required
  • Additional 5% discount will be given for any wedding photo packages purchased

Conditions

  • Redemption Period: 19 September 2011 - 19 December 2011
  • Redemption Time: Monday - Sunday (9:30am - 6:00pm)
  • Unlimited Purchase & Unlimited Redemption per person
  • Duration of Service: ONE hour for ONE voucher
  • Maximum Number of People per Session: 5
  • 2 days prior reservation necessary. Please call             +6019 271 5010      
  • How to redeem this deal:
    • 1) Buy this voucher
    • 2) Get your voucher in your account ie "My Stuff" on MilkADeal
    • 3) Call The Photolicious to reserve a whiteroom session -------> Saya dah tolong booked!!!
    • 4) Present your printed vouchers at The Photolicious before your session
    • 5) Pose for pictures now!

Saya nak sangat pergi , yela sebab saya dah beria beli kupon ni kan. Tapi saya tersilap planning. Begini ceritanya. Saya dah book slot photography ni dah lama, kemudian...........................Pung pang pun pang plan ngan Mr Apek nak bawak Syakir gi sunat, so saya book la esok tarikhnya which is 3 Dis 2011.  Sekali saya tengok kelandar gap dia seminggu je....uwaaa tak tahu sempat baik ke tak kalau nak terus gak ngan kupon ni. Nak gamble takut plak saya, takut bentan ke apa kan. Ataupun gamble pergi tapi Syakir nanti posing 1 macam je la hahaha...takleh nak posing al-ala Hindustan gitu. Lepas bincang punya bincang, saya nak let go kepada sapa2 yang nak. Kot la ada kekawan yang tak sempat beli kupon tu kat MilkADeal hari tu, nah inilah masanya ahaks.

so sapa-sapa yang berminat, just let me know ok? email me : sriledang[at]yahoo.com or nak cepat buzz me at @ zero one nine-two three six seven zero six zero. Anda email-saya reply-anda bayar-saya email certificate, senang kan? cepat sebelum 11 Dis 2011, 12 tengahmalam.....

No comments: