28 July 2010

Agen nyah toksin

Ada banyak supplement atau makanan yang boleh kita consume untuk menyahtoksin dalam badan. Contoh supplemen macan Alfalfa, khlorofil dan habbatus sauda dipercayai dapat keluarkan toksin dr badan, jika kita konsisten consume. Macaman sebenarnye toksin dikeluarkan dari badan? salah satu caranya ialah melalui pembuangan air besar, peluh dan juga air kencing. Organ dalaman kita seperti ginjal dan hempedu akan memproses bahan2 kumuh dalam badan kita dan akan salu keluar melalui point2 yang saya cite tadi. Baru-baru ni, saya cuba pakai Detox Foot Patch setelah diperkenalkan oleh one of my friend kat mukabuku. Saya beli dengan Elynn ye, Rm 15 untuk 10 keping..saje nak try dulu.

Tak pernah dengar? Nah in rupanye...

Detox Foot Patch



Detox Foot Patch ni bertindak melalui titik-titik refleksologi yang terdapat di tapak kaki kita (menurut teori perubatan akupunktur cina la..). So semasa tidor, toksin akan disedut keluar oleh foot patch ni. Saya agak skeptical sikit bab2 ni, tp why not try dulu kan? kesimpulannya bagi saya yang dah 3 malam pakai benda ni, memang terasa kesan dia. Ringan je badan bila bangun tido (yang selalu tu amatlah liat nak bangun-sokmo terlajak-kelam kelibut ke tempat kerja). Untuk info lanjut bleh klik sini.

Untuk kesan yang bagus, kena pakai foot patch ni selama sebulan untuk proses detoksifikasi yang menyeluruh. Then lepas tu boleh pakai mengikut keadaan badan kita la. Foot patch ni akan bertukar warna dari putih ke wara kehitaman selepas memakainya. Kadar kehitaman tu bergantung kepada level toksik dalam badan kita, semakin gelap warna tu, maksudnye memang toksin banyak la dalan badan kita.

Nak tengok yang saya punye? Berani?  :P


2 comments:

Anonymous said...

kita pun nak cuba..
if ngandung, leh guna tak?

Unknown said...

ade jumpa kat 1 blogshop ni..
beli dlm range 1-50 pcs harga rm1.00/pc

Kulit Kering Nampak Lebih Tua Dari Usia Sebenar?  ========= Kulit kering nampak lebih tua kerana kulit yang kering kurang anjal, kusam dan l...