22 July 2011

Corelle !!!!

UP

Assalamualaikum semua...

dah lama bertapa dalam gua, tetiba rasa nak jual corelle pulak hahaha :P

ok la saya tak nak merapu meraban buang masa kekawan semua, saya ada 3 set Corelle original dr US....saya konon-konon hari tu nak buat koleksi pinggan mangkuk cik kiah la, so memborong la dengan sakan ahaks...sekali bila barang dah sampai, dah tak cukup tempat nak simpan uwaaaaaaaaaaaaa. so saya nak let go kepada sesiapa yang berminat ye, brg still dlm original packing :)..so apa lagi cepat rembat utk buat pakai hari raya nnt  (puasa belum, dah sibuk raya haihhhh) hehehehe



Pretty Pink - 1set -RM 380/ set -- SOLD



Mandarin flower -ada 2 set, RM 380 RM 360/ set --- tinggal 1 set sahaja lg

Oleh sebab saya ni malas nak memunggah pinggan mangkuk ke Pej Pos/ Courier, saya lebih prefer sesapa yang nak beli self-collect di rumah saya (kat mana nnt saya inform bila dah confirm nak beli) atau pun boleh janji jumpa kat tempat2 dalam kawasan seperti: Serdang, B.B.Bangi, Putrajaya, Cyberjaya, Dengkil, Nilai.

Tp let say la kan...... memang minat dan nak sangat-sangat, saya akan gagahkan diri ke Pos Office/ courier jugak, jangan risau :)

Interested?  email me : sriledang [at] yahoo.com

tatatititutu

2 comments:

kuizikel said...

installment bleh? :D

Anonymous said...

cantiknya design2 nya

Kulit Kering Nampak Lebih Tua Dari Usia Sebenar?  ========= Kulit kering nampak lebih tua kerana kulit yang kering kurang anjal, kusam dan l...