27 September 2011

Training oversea...:)

ok ini first time nak gi training kat over sea..so saya memang nerves ok :P. Hari ni ni saja kalut dengan urusan renew pasport kat  imigresen dan visa kat China Embassy. Letih rupa-rupanya nak settlekan urusan urusan ni, tapi memikirkan nak gi oversea tu, tabah je la wahai hati huhuhu.

Saya dah lama tak hapdet blog (tetiba keluar sebagai penjual corelle atau promoter gambar sajo ahaks)...tapi kali ni saya gagahkan jugak nak update blog sbb nak catit (skemanya ayat huhuhu) experience saya nak gi oversea ni.

So tadi dah communicate dengan organizer kat sana, dia kata weather dlm 10-18 deg C...so sejuk la jugak kan kan kan? So saya dengan super pantas dan berdesup terus men'survey' baju-baju yang boleh dirembat untuk dipakai kat sana, kata dapat elaun baju panas kan.....



cantik tak korang? errrr baju tu, bukan amoi tu :P. yg ni grey colour, tp saya rembat yang black colour macam kat bawah ni.



cantik tak? 

1 comment:

Anonymous said...

besh nya..
kita pun pernah p Guangzhou, ikut state trip..
seronok dapat p tempat org.. :)

Kulit Kering Nampak Lebih Tua Dari Usia Sebenar?  ========= Kulit kering nampak lebih tua kerana kulit yang kering kurang anjal, kusam dan l...