26 March 2011

IKIM fm

Sekarang ni suka sangat dengar radio IKIM fm on the way pergi dan balik keja. Dari dengar lagu-lagu yang buat telinga bingit, baik la dengar lagu-lagu yang 'very soothing'...bak kata orang menenangkan  jiwa gitu hehehe. ke seiring dengan peningkatan usia? ke aku yang tua... yang tak ikut perkembangan semasa.

Salah satu rancangan yang saya suka dengar  adalah Keluarga Sakinah' yang ke udara (skemanya ayat ngeh ngeh ngeh) setiap Isnin masa 5.15 -6 ptg. Penceramah tetap ialah Prof Dato Dr Sidek Baba, profesor terkenal di UIAM.

Up to now, dah 6 ke 7 kali dah saya sempat ikut rancangan ni, so far best saya suka. You all kalau berminat nak mendengar rancangan yang lepas-lepas, boleh download di sini http://mp3keluargasakinah.wordpress.com/.

Tak rugi, banyak ilmu dan manfaatnye terutamanya dari segi parenting contohnya macamana nak mendidik anak-anak yang sedang membesar. Haaa tajuk Isnin depan ialah 'Menyayangi mertua'......so jangan lupa semua. Kalau di Lembah Klang, 91.50 fm (ke 91.20???). kalu tempat lain, saya tak pasti la plak hehehe.

No comments:

Kulit Kering Nampak Lebih Tua Dari Usia Sebenar?  ========= Kulit kering nampak lebih tua kerana kulit yang kering kurang anjal, kusam dan l...