12 June 2009

hmmmm....blog ke tak blog???


ape punya tajuk la LOL:

aku selalu bertanya pada diri sendiri untuk apa sebenarnye aku berblog ni? adakah sekadar mengikut trend sekarang ni yang semua org mempunyai blog? atau sekadar suka-suka takde kerja....ekekeke

aku suka bila time pagi2 aku datang kerja especally bila hari isnin ka..ya ampun punya la malas..
tp bila bukak laptop and then bloghopping ke blog kawan2 seperti ini, ini dan ini... yang lain jangan kecik hati ye......ya ampun kadang rasa nak pecah isi perut aku wei...kekadang cerita tak lawak mana pun tapi the way cerita itu diceritakan oleh empunya blog masing2 tu yang buat aku tersenyum depan laptop..sampaikan kawan2 opis aku tertanya apa la yang tak kena ngan minah ni kan, sewel ke ape LOL..

as for me, aku nak menulis tapi tak reti boleh? banyak benda dalam kepala tapi bila dah kat depan laptop, lost terus akakaka... merapu plak dah petang2 hari ni....
p/s: mintak maaf gambar tiada kena mengena dengan isi cerita ekekeke

No comments:

Kulit Kering Nampak Lebih Tua Dari Usia Sebenar?  ========= Kulit kering nampak lebih tua kerana kulit yang kering kurang anjal, kusam dan l...