10 March 2010

The Biggest Loser Asia?

sape tengok semalam, saya tengok sekerat jalan je, sbb Abid dah gomol2 ajak tido :P
 

masa Sarimah perkenalkan peserta2 yang tersingkir awal-awal tu, wah saya salute la kat Hafiz dan Garry tu, kurus giler seh!
Garry sempat lagi buat surprise kat wife dia, bagi bunga sambit berlutut, sebab sebelum ni dia tak boleh nak berlutut sebab gemuk.
so sweet!! :))
saya sempat ikut takat tu je, nak tunggu yg final 4 keluar dah tak tahan ngan gomolan Abid ahaks :P
pagi tadi bangun2 je, terus tanya En suami, sape menang?
dia cakap si David la...
kaya la mamat tu 100 USD tu, plus SUV Toyota Coleos (betul ke eja?)

tp serius ai tak berapa suka la ngan pemenang semalam tu sbb masa one of the episode he was so arrogant with the Blue Team member..
siap cakap lagi whatever it is dia tak akan undi Blue team member keluar.
Tapi  Carlo smash balik cakap suatu hari nanti you have to vote out one of the Blue Member Team.
At last jadi masa minggu penyingkiran antara Martha dan Tony, siap nangis lagi mamat ni.
Pagi ni bila baca blog Eila, dia ada letak gambor si David tu, serius kurus seh!
tapi kurus dia macam sakit plak huhuhu

Saya lagi suka Carlo :))
si Carlo bertambah hensem :D ape motif daaa...

Eh The Biggest Loser 2nd season tgh buat audition kan?

takde ke org nak buat The Biggest Gainers utk orang-orang underweight macam saya ni?? :D

1 comment:

Nadiah Sidek said...

the biggest gainers??? kang jadi obesiti lak kang :p

Kulit Kering Nampak Lebih Tua Dari Usia Sebenar?  ========= Kulit kering nampak lebih tua kerana kulit yang kering kurang anjal, kusam dan l...