01 January 2010

I am so addicted....

.....dengan 'online shopping'....aduhai apa la nak jadih nih :D
semenjak akhir-akhir ini sangat kerap tangan aku ni menghabiskan duit kat internet....
mula2 aku beli ni...kat juwita shoppe...purse lama aku dah uzur sangat yelah dapat freegift masa beli handbeg kawin dulu..so imagine la thn 2003 you...tambah lagi purse lama dah tak muat utk kumpul kad yang merapu2 tu ngeee...
suka purse ni sebab banyak comparment boleh sumbat macam2 kad
Then tergedik2 plak nak mengecat blog tapi tak reti kekdahnye, terpaksa la mintak tolong pada yang pakar kejelitaan...so ini pun just email2 n gtalk2 je dgn tokei cat blog ni Kui...hasilnya tadaaaa...... wajah blog baru aku ni la ngeee...
meneruskan lagi agenda shopping mopping online aku ni...ter'beli' plak cloth diaper tuk my kids plak....dulu dah gila sakan, pastu dah bleh control tahap kegilaan terhadap cloth diaper ni, pastu datang balik...
kali ni aku try beli yg made in China, murah sikit compared to yg import dari US tu..
Gift from Heaven Rm 43 kalu tak silap aku, datang dengan 2 insert.
yang CoolaBaby tu rm 33, jugak dengan 2 insert
cutting wise aku rase kecik sikit dari yg import from US tu tp aku suka sebab fit nicely ngan my kids yang tak berapa nak debab tu...
oh! ya, aku beli kat sini ye..
eh gatal tul la tangan ni, ada ubat tak korang? Ngeee....

So korang camne, addicted to online shopping or not?





4 comments:

Faz said...

yapp gatai jugak..
now considering myself to get 1 relic fossil wallet (even yg ade skrg still ok)..biasela pompuan nafsu shopping nih..huhu..

p/s: nice housela.. nk tnye, brape kos charge edit2 house?

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

faz,
nafsu shopping melimpah ruah mcm air sungai, duit je kering kontang ngeee...

Anonymous said...

ummi nor..

kita pong mmg terjebak dengan online ni

huhuhuhu

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

maria...welkam to the club!!

Kulit Kering Nampak Lebih Tua Dari Usia Sebenar?  ========= Kulit kering nampak lebih tua kerana kulit yang kering kurang anjal, kusam dan l...