30 December 2009

..........Y.E.S punye pasal la ni...!!!

Huhuhuh.....merasakan diri telah membuat perkara yang tak berapa nak waras masuk akal..
tak pasal-pasal pergi 'melabur' duit kat sini...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


aci tak cakap stok kain utk raya tahun depan? :D
korang dah beli kain baju raye lum?

haiyooo cepat la kau pergi wahai Y.E.S !!!


2 comments:

onenadiana said...

haha.. biasa la tu. siap2 kalau nak pi kenduri ke, jamuan ke.. org pun pi EModa mmg mgancam sale dia. tapi ntah bila nak pi tailor

~: UmmiNor:~ said...

nana,
eish payah sungguh jadi pmpuan ni :D
berkoyan-koyan kain kat rumah tu huhuhuh