16 December 2009

~: Bila masa korang berblog??? :~

Saya eh kejap saya, kejap aku...mana satu ni? nak tanya bila korang semua berblog? Maksud saya bila masa korang update blog, reply komen dari rakan bloggers yang lain, bloghopping ke blog kekawan...


Macam aku, aku selalunye akan tulis story dlm hp dulu nasib baik ade hp yg canggih tp tak berapa reti nak full utilize pastu aku akan transfer ke blog bila kat opis nanti. Selalunya aku memang masuk awal ke opis sebab turun dari rumah awal sebab nak hantar anak lagi, so selalu sampai opis, ada la lagi dalam 10 min, so aku akan masuk blog dulu la, if x update blog, aku bloghopping ke blog kekawan tercinta dulu sambil bfast depan lappy....so 2 dalam 1 la taklah rasa bersalah sangat pada rakyat malaysia kan sebab baca blog waktu kerja wakakakaka . Aku selalu dan kena disiplinkan diri berblog2 ni sampai 8.30 pg je, tu pun sambil bfast konon boleh blah lah. Then kalu lunch hour tak tido buat ape2, aku berblog la lagi...fb dah kena block hmmm kalu nak bukak secara haram pun, hanya boleh tengok je, nak reply or komen ke terus divert ke page lain haiyooo...ala2 FOR DISPLAY ONLY, NOT FOR TOUCH, ONCE BROKEN CONSIDERED SALE....ape2 la labu....

So korang plak, bila masa korang berblog?

Jawab jangan tak jawab :D

7 comments:

cysev3n said...

sejak dlm pantang ni, i can blog anytime la kan. Tulis & publish guna handset. Asalkn budak kecik tido and provided ada benda yg nk ditulis.

kuizikel said...
This comment has been removed by the author.
kuizikel said...

pergh siap tulis dalam hp, aku kagum-kagum dan kagum...

slalu waktu mlm2 camni lah layan..kdg2 tgh2 drive nak pegi keje,tiba2 dpt tajuk nak update blog.. punya la panjang perjalanan nak gi ofis tu sampai sempat berangan ayat nak tulis... so klu tiba2 rajin, curik gak masa updet kat opis.. muakakakaka... sungguh membazir duit rakyat, patutlah PM soh blok benda2 sosial ni... hahahahah

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

CY4.0,
tu la best kan time pantang....huis rasa nak ber'pantang lagi sekali, tp takmola beranak :D....kahkahkah

Kui,
time budak2 dok sakan main, mak budak sakan dok nulis dlm hp tp sakit mata wooo....kecik!aku time drive takleh coz I'm drive like crazy wakakaka..

onenadiana said...

Nofaz, kita pula tgk la bila2 free.. and bila ada mood. Kekadang tengah malam pun boleh. Kekadang lepas kiddo tido/ ada activity ngan papa dia..

~: Nour aka UmmiNor:~ said...

nana,

aku tgh malam zzzzzzz sama ngan kiddies skali hahahaha so takde masa nak layan lappy memalam buta, tambah lg takde internet kat umah, lagilah ke laut kuikuikui

Wawa Shukor said...

mmg kagum tulis dlm hp tu hahaha.

Kulit Kering Nampak Lebih Tua Dari Usia Sebenar?  ========= Kulit kering nampak lebih tua kerana kulit yang kering kurang anjal, kusam dan l...